تازه ترین کنسرت حمید عسگری خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز چهارشنبه ۱۰ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
به زودی آلبوم جدیدم را منتشر می‌کنم
حمید عسگری خواننده موسیقی پاپ کشورمان که ۱۰ بهمن برای تهرانی‌ها کنسرت برگزار می‌کند اظهار کرد: ما تور کامل کنسرت را در دی و بهمن داریم که به شهرهای کرمان، همدان، ارومیه و تبریز سفر می‌کنیم و تاریخ برگزاری آن‌ها را به زودی اعلام خواهیم کرد. وی در ادامه درباره آلبوم جدید افزود: آلبوم جدید را آماده کرده‌ایم و منتظر مجوزهای نهایی هستیم تا منتشر شود. این آلبوم ۹ قطعه دارد و تلاش کردیم مطابق سلیقه علاقه‌مندان باشد و امیدوارم تا اسفند ماه منتشر شود. این خواننده محبوب درباره اجرای تهران گفت: ما همیشه تلاش می‌کنیم تا مخاطبان را راضی کنیم به همین خاطر در احرای ۱۰ بهمن با ۳۵ قطعه از قطعاتم در خدمتشون هستم و برای اینکه زمان کافی برای اجرا داشته باشیم بعضی از قطعات را میکس کرده‌ایم. و همچنین یک قطعه از آلبوم جدید را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کنیم. گفتنی است، کنسرت حمید عسگری ۱۰ بهمن ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود و قمت بلیط ها از ۶۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است. منبع: خبرگزاری صبا

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها