تا حالا شده تو دوران عقد، با این که نامزدت رو خیلی دوست داری، یهو بیدلیل ازش فاصله بگیری؟ هم دلتنگش بشی، اما تا میاد سمتت احساس خفگی کنی؟ روانشناسان به این حالت میگن «دلبستگی آشفته». یعنی یه جنگ روانیِ تمامعیار
تا حالا شده تو دوران عقد، با این که نامزدت رو خیلی دوست داری، یهو بیدلیل ازش فاصله بگیری؟ هم دلتنگش بشی، اما تا میاد سمتت احساس خفگی کنی؟ روانشناسان به این حالت میگن «دلبستگی آشفته». یعنی یه جنگ روانیِ تمامعیار
پیام شما به ما