نگاه تشنه ی تو،آرامش مرا تهدید می کند.چشمهای خیره ی تو که به سوی دیگری می نگرند به من می فهمانند که به وفای تو اعتمادی نیست...
از حکیمی پرسیدند چگونه خدا را وکیل خوشبختی خود قرار دهیم و بدانیم که وکالت ما را پذیرفته است ؟گفت چشمت را حفظ کن!