احمد شجاعی گفت: در ماجرای آزار و اذیت چند دانشآموز در مدرسهای در غرب تهران، ۷ نفر از آنها به پزشکی قانونی معرفی شدند و به دلیل اینکه هیچکدام از آنها ادعای تجاوز نداشتند، معاینات فیزیکی انجام نشد.
احمد شجاعی گفت: در ماجرای آزار و اذیت چند دانشآموز در مدرسهای در غرب تهران، ۷ نفر از آنها به پزشکی قانونی معرفی شدند و به دلیل اینکه هیچکدام از آنها ادعای تجاوز نداشتند، معاینات فیزیکی انجام نشد.