کودکان را برای خندیدن مؤاخذه نکنیم

یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کودکان را برای خندیدن مؤاخذه نکنیم
کودکان را برای خندیدن مؤاخذه نکنیم جعفر بای آسیب شناس، اظهار داشت: کودکان زمانی به راحتی لبخند می‌زنند که در محیطی به دور از ترس و خشونت رشد سالمی داشته باشند. به نقل از تبیانبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی افزود: کودکان حق دارند در محیطی پر از نشاط، شادی، امنیت و آرامش زندگی کنند و این همه مسئولیت وظیفه‌ی بزرگ ترها است. بای تصریح کرد: کمک به شکل گیری خاطره‌های با نشاط و جذاب برای کودکان موجب شده تا فضای کودکانه در حوزه‌های آموزشی و تربیتی شاد و پر تحرک را تجربه کنند. این آسیب شناس در پایان گفت: والدین کودکان را در جمع برای خندیدن نباید سر زنش کرده زیرا موجب تخریب اعتماد به نفس آنها شده و باعث تاثیرات منفی بر روح و روان او خواهد شد. انتهای پیام/ خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها