شاید عجیب باشد اما ویروس‌های گرما دوست (انتروویروس‌ها) در تابستان هم فعالند و می‌توانند باعث علائم تنفسی و گوارشی شوند

مریم مرادیان
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۳۹
فرار از سرما خوردگی در اوج گرما

برچسب‌ها

پیام شما به ما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدها

پربحث‌ها