نگاه کردن به آینه

  • من بسیار زشتم، مگه نه!!

    من بسیار زشتم، مگه نه!!

    هر زمان مقابل آینه می‌ایستم یا یکی از عکس‌های خود را نگاه می‌کنم، نفسم بند می‌آید و از دیدن خودم متنفر می‌شوم. من شخصی را می‌بینم که با تصوراتم فرق دارد و کاملا برایم بیگانه است.