لذت های دنیا

  • چرا از مرگ می ترسیم؟

    چرا از مرگ می ترسیم؟

    نوع و چگونگی زندگی افراد در دنیا نمایانگر چگونگی حیات جاودانه شان و مواجه آنان با مرگ است. تلخ یا شیرین بودن مرگ بسته به شیوه ی زندگی انسانها در دنیا و جهان بینی شان دارد