نخستین همایش ملی ایران جوان به همت خانه شهریاران جوان شامگاه یکشنبه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد .
محمد ابویی، مدیرعامل خانه شهریاران جوان، خبر از راه اندازی اندیشکده های دختران در دهه کرامت داد.