حوزه علميه خواهران براي سال جديد تحصيلي از ميان خواهران علاقه‌مند به علوم حوزوي به صورت اينترنتي نام‌نويسي مي‌كند.

یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰

پذيرش حوزه‌هاي علميه خواهران آغاز شد

 

پذيرش حوزه‌هاي علميه خواهران آغاز شد

 حوزه علميه خواهران براي سال جديد تحصيلي از ميان خواهران علاقه‌مند به علوم حوزوي به صورت اينترنتي نام‌نويسي مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري رسا، مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران کشور از ميان علاقه‌مندان فراگيري علوم حوزوي در دوره هاي حضوري و نيمه حضوري پذيرش مي‌کند.

براساس اين گزارش، نام نويسي در حوزه هاي علميه خواهران از امروز 26 بهمن به صورت اينترنتي همزمان در سراسر كشور آغاز و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

قبولي در آزمون ورودي و موفقيت در مراحل پذيرش از شرايط اختصاصي داوطلبان دوره نيمه حضوري است.

نام نويسي به دو صورت از طريق مدارس علميه خواهران سراسر کشور و به صورت اينترنتي از طريق مراجعه به سايت مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران به نشاني www.whc.ir  امکان‌پذير است.

آزمون ورودي براي دوره‌هاي حضوري و نيمه حضوري ساعت 10 صبح، جمعه 25 ارديبهشت 1388 و آزمون بازپذيري ساعت10 صبح، روز جمعه 29 خرداد 1388 اعلام شده است.

کارت ورود به جلسه داوطلبان دوره‌هاي حضوري و نيمه حضوري، به ضميمه نشاني دقيق محل برگزاري آزمون، روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه 21 و 22 ارديبهشت ماه و دوره بازپذيري روز چهارشنبه و پنج شنبه 27و 28 خرداد ماه در مدارس علميه توزيع مي‌شود.

 

 

 

پربازدیدها

پربحث‌ها