ديگر مي‌خواهيد چه کنند؟ مي‌خواهيد چه بر سرمان آورند؟

سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
ما خواب زده‌ايم!
ما خواب زده‌ایم! اشاره : نوشتار حاضر، مقاله‌ایست كه در فراخون طرح "چرا سكوت ای مسلمان" از سوی كاربران سایت تبیان ارسال شده است. این طرح در پی پاسخ به اهانت به ساحت پیامبر مهر و رحمت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی – كه درود خدا برو و خاندان پاكش باد – در فروردین ماه سال 1387 از سوی سایت تبیان برگزار گردید. بسم الله الرحمن الرحیم صلوات و سلام بی‌پایان خداوندی بر بهانه خلقت، حبیب و محبوب معبود، مهربان ‌ترین بعد از ارحم الراحمین، محمد امین. و وای بر ما. بر ما که نمی‌دانم منتظر چه نشسته‌ایم و چرا خود را به خواب زده‌ایم، چشم‌ها بسته، لب‌ها قفل، گوش‌ها کر و دل‌ها در تب و تاب دنیا. دیگر می‌خواهید چه کنند؟ می‌خواهید چه بر سرمان آورند؟ می‌خواهند تمام زندگی‌مان را به تاراج برند و مگر نه این‌که زندگی جز عقیده و دین نیست. و مگر تمامی مستکبرین و قسم خوردگان در صهیون، در تلاش یغمای عقیده مان نیستند؟ و مگر نه این است که تا مقدسات هست راهی برای رخنه نیست؟ پس آنان بر عقیده باطلشان پایدارترند تا من و تو که در هجمه وافرشان، بر مقدسات بر حقمان، سکوت کرده ایم. باید به خود آییم و قفل دهان‌هایمان را بشکنیم و مردانه از دینمان که جز محبت رسول و خاندان پاکش نیست دفاع نماییم.با هر چه بضاعتمان است، با یک فریاد، با یک اعتراض، با یک نوشته، با یک مشت گره خورده و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، مرگ بر دشمنان آل الل ه یا رسول، این بضاعت ناچیز از ما به لطف و مهربانی‌ات بپذیر. نویسنده مقاله: فضلعلی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها