پس از مخالفت فدراسیون بسكتبال ایران برای شركت در تورنمنتی كه ایالت لاس وگاس آمریكا میزبانی آن را بر عهده...

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰

دعوت از بسكتبال ایران به آمریکا

پس از مخالفت فدراسیون بسكتبال ایران برای شركت در تورنمنتی كه ایالت لاس وگاس آمریكا میزبانی آن را بر عهده داشت، فدراسیون بسكتبال آمریكا برگزاری این تورنمنت در ایالت یوتا را به بسكتبال ایران پیشنهاد كرد.

به نقل از ایسنا، فدراسیون بسكتبال آمریكا یكی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های بسكتبال المپیك پكن، نهمین كشوری بود كه هفته‌ی گذشته از تیم ملی بسكتبال ایران دعوت كرد تا در تورنمنتی كه پیش از آغاز مسابقات المپیك در این كشور ترتیب داده شده، شركت كند. این پیشنهاد به دلیل میزبانی شهر لاس وگاس كه به لحاظ فرهنگی با شرایط تیم ملی بسكتبال ایران مغایرت دارد، رد شد.

بر اساس این گزارش، فدراسیون بسكتبال آمریكا نیز با پیشنهاد ایران شهر یوتا، یكی از ایالت‌های مذهبی ایالات متحده را برای میزبانی از این رقابت‌ها و حضور ایران در این تورنمنت پیشنهاد كرده است. محمود مشحون نیز با تایید این خبر، تصمیم‌گیری درمورد خصوص اعزام یا عدم اعزام تیم ملی بسكتبال ایران را به این تورنمنت به رای مسوولان بلند پایه ورزش ایران منوط كرد.

تیم ملی بسكتبال ایران همزمان با این پیشنهاد دعوت نامه‌ای برای شركت در جام استانكوویچ را دریافت كرده كه با مخالفت احتمالی سازمان ورزش می‌تواند در این تورنمنت شركت كند.

پربازدیدها

پربحث‌ها