رضازاده: آماده ام

قویترین مرد جهان و دارنده دو مدال طلای بازیهای المپیك گفت: برای شركت در مسابقات وزنهبرداری قهرمانی آسیا در ژاپن و بازیهای المپیك 2008 پكن آماده هستم.
حسین رضازاده، كه به همراه دیگر ملیپوشان وزنهبرداری ایران در اردوی كیش شركت كردهاست، روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: تمرینات تیم ملی زیر نظر كادر فنی در حال انجام است.
وی از شرایط برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی وزنهبرداری ایران دركیش ابراز رضایت كرد و اظهار داشت: ملیپوشان با انگیزه و روحیه بالا تمرینات خود را برگزار میكنند.
دارنده دو مدال طلای بازیهای المپیك در خصوص میزان آمادگی ملیپوشان تصریح کرد: وزنهبرداران تیم ملی در شرایط آمادگی خوبی به سر میبرند و تا پایان اردوهای این تیم به مرز آمادگی میرسند.
وی ابراز امیدواری كرد با توكل به خدا و تمرینات منظم، اعضای تیم ملی در اردوهای آمادگی زیر نظر مربیان بتوانند نتایج قابل قبولی در مسابقات آسیایی و المپیك برای ایران كسب كنند.
تیم ملی وزنهبرداری ایران از روزاول اسفندماه جاری باحضور 10 وزنهبردار و پنج نفر كادر فنی اردوی آمادگی سطح دریای خود را در جزیره كیش دایر كرده است.


