به مناسبت سی‌ام ذی‌ القعده، سالروز شهادت امام محمد تقی(ع)، مجلس عزاداری و مرثیه خوانی در بیوت مراجع تقلید برگزار می‌شود.

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
عزا داری

همزمان با شهادت امام جواد؛ برپايي مجلس عزادري در بيوت مراجع تقليد

به مناسبت سي‌ام ذي‌ القعده، سالروز شهادت امام محمد تقي(ع)، مجلس عزاداري و مرثيه خواني در بيوت مراجع تقليد برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري رسا، به مناسبت سي‌ام ذي ‌القعده، سالروز شهادت امام محمد تقي(ع)، مجلس عزاداري و مرثيه خواني در بيوت مراجع تقليد درقم برگزار مي‌شود.

اين مراسم‌ها با حضور حضرات آيات ناصر مكارم شيرازي، لطف ‌الله صافي گلپايگاني و حسين نوري همداني از ساعت 9:30 تا 11:30 صبح روز سه‌شنبه، بيستم آذرماه، در بيوت اين مراجع برگزار خواهد شد.

گفتني است، مراسمي نيز از سوي توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) شامگاه روز دوشنبه، نوزدهم آذرماه، با حضور عاشقان ولايت و امامت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار مي‌شود.

پربازدیدها

پربحث‌ها