من و تو با بوی بارون چقدر خوبه حال هر دو تا مون، ما که چیزی کم نداریم باشه پیش هم دلامون، سرتو بذار رو شونه ام، واسه عاشقی تویی بهونه ام! اصلا خیالت جمع اصلا نشینه تو دلت یکم غم.
من و تو با بوی بارون چقدر خوبه حال هر دو تا مون، ما که چیزی کم نداریم باشه پیش هم دلامون، سرتو بذار رو شونه ام، واسه عاشقی تویی بهونه ام! اصلا خیالت جمع اصلا نشینه تو دلت یکم غم.