3 سال است تمرین می‌کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی تاریخ سازی کنیم.

شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
 واترپلو
 مهدی یزدان‌خواه، بازیکن تیم ملی واترپلو بعد از پیروزی برابر سنگاپور در گام نخست اظهار داشت: امروز برابرسنگاپور خوب بودیم و خدا را شکر برد خوبی به دست آوردیم. البته می‌توانستیم بهتر باشیم؛ اما به هر حال بازی اول است. باید با جو این استخر و کشور اندونزی آشنا می‌شدیم.
وی افزود: از فردا قطعا بهتر می‌شویم و انشاالله می‌توانیم مقابل کره جنوبی بازی خوبی را ارائه دهیم. امروز کره نشان داد تیم ضعیفی نیست و برابر قزاقستان از پیش باخته نبود.
یزدان‌خواه در پایان گفت: 3 سال است تمرین می‌کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی تاریخ سازی کنیم. امیدوارم به نتیجه دلخواه خود در بازی‌های آسیایی برسیم.
منبع:فارس

پربازدیدها

پربحث‌ها