
احساس تبعیض در میان ورزشکاران دو میدانی این ورزشکار کشورمان را به نوعی به یک عاصی تبدیل کرده است و او را به جایی رسانده که در برخی محافل صحبت از جدایی اش از ورزش ایران و پایان فعالیت در تیم های ملی به میان آورده است.
با وجود فرصت کمی که تا بازی های آسیایی جاکارتا وجود دارد باید امثال جعفر مرادی های ورزش را راضی نگه داشت و با تجهیز آنها در اردوی ها ی مختلف با انگیزه بالا در مسابقات حضور داشت.
به هر حال جعفر مرادی در روز های اخیر مدعی شده است که اگر امکانات لازم را برای او فراهم نکنند او از تیم ملی جدا می شود چرا که توانایی دیدن این تبعیض بین ملی پوشان را ندارد.
جعفر مرادی رکورددار دو ماراتن در ایران و نماینده المپیکی کشورمان محسوب می شود که امید ز یادی برای کسب مدال توسط او وجود دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


