بانوان تهرانی قهرمان دوچرخه سواری کشور
دومین دوره مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری بانوان کشور روزپنج شنبه با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
این رقابتها روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه در ورزشگاه آزادی و پارک چیتگر با شرکت 120 دوچرخه سوار از 20 استان برگزار شد که در پایان تیم تهران با 847 امتیاز قهرمان شد ، تیم کرج با 834 امتیاز دوم شد و زنجان با 762 امتیاز مکان سوم را کسب کرد .تیم تهران در دوره اول این رقابتها نیز قهرمان شده بود .
کمیته فنی مسابقات ورزشکاران برتر را به منظور دعوت به اولین اردوی رسمی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان به فدراسیون معرفی خواهد کرد.
تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان در صورت کسب آمادگی لازم برای اولین بار در مسابقات آسیایی این رشته که شهریور ماه سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد شرکت می کند.




