سخنگوی شورای شهر تهران گفت: محسن هاشمی در شورا می‌ماند.

یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
محسن هاشمی در شورا ماندنی شد
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه هم‌اندیشی معرفی پنج کاندیدا برای شهرداری تهران از سوی اعضای شورا و انتخاب هفت گزینه نهایی از ساعت ۷ صبح امروز در حال برگزاری است. علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در توئیتی اعلام کرد: به دلیل اینکه خروج آقای مهندس هاشمی از شورا مستلزم استعفای ایشان است و استعفا باید از سوی شورا پذیرفته شود، به پیشنهاد خود ایشان، رأی‌گیری استمزاجی انجام شد. نظر شورا این بود که مهندس هاشمی در شورا بماند. منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها