بر اساس دستور شهردار منطقه 2 اولین دوره از نظارت ستادی از نواحی نه گانه منطقه با حضور قائم مقام شهردار و معاونین وی از ناحیه9 آغاز شد.

دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
آغاز نظارت ستادی نواحی نه گانه منطقه دو
جواد قربانی قائم مقام شهردار منطقه دو در این بازدید با اشاره به اهمیت نظارت بر امور اجرایی سطح منطقه اذعان داشت : نظارت ستادی منطقه دو از نواحی با هدف ارتقاء وضعیت نگهداشت و پیشبرد طرحها و ایده های نوین در مدیریت شهری منطقه و اصلاح نواقص و بررسی روند امور پروژه های در دست اقدام به دستور شهردار منطقه دو آغاز و در اولین دوره ازاین نظارت، ناحیه 9 این منطقه مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت. قائم مقام شهردار منطقه دو همچنین افزود :بررسی پرونده های تجاری، آرای کمیسیون ماده صد بررسی طرح تفضیلی فرحزاد و نظارت بر اقدامات حوزه خدمات شهری و فضای سبز ناحیه 9 از عناوین مورد توجه در این بازدید بود. جواد قربانی اصیل قائم مقام شهردار منطقه دو در نشست پس از بازدید میدانی از سطح ناحیه 9 خاطر نشان کرد: رسیدگی به سد معبر صنفی در سطح ناحیه9 با توجه به وجود منطقه گردشگری فرحزاد و رستورانهای متعدد در آن از موضوعات مهم مورد نظر ماست که باید بر اساس تدبیر و برنامه ریزی در آینده مورد توجه و حل مسئله قرار گیرد. گفتنی است دوره اول نظارت ستادی نواحی نه گانه منطقه2 ازفروردین ماه سال جاری آغاز و این طرح به صورت دوره ای در سطح منطقه دو ادامه خواهد داشت

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها