به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، روز گذشته مأموران کلانتری 109 بهارستان با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و اعلام کردند مردی سی و هفت ساله طی یک درگیری که حدود یک هفته قبل به وقوع پیوسته دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافته اما به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. بنابر اظهارات مأموران، ظاهراً در این نزاع متوفی نقشی نداشته و برای پایان دادن به درگیری وارد ماجرا شده بود که در این حین یکی از طرفین درگیری روی نفر دوم بنزین ریخته، قصد آتش زدن وی را داشته و کبریت روشن کرده است که بنزین روی نفر سوم (متوفی) نیز ریخته و باعث سوختگی وی شده بود. در این نزاع فردی که اقدام به ریختن بنزین و روشن کردن کبریت کرده بود نیز دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافته بود. سرانجام با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات از متهم این حادثه ادامه دارد. منبع: تسنیم