همایش پیادهروی و گردهمایی سالمندان شهر تهران صبح روز گذشته با حضور شهردار تهران در منطقه ۱۵ برگزارشد.
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، همایش پیادهروی و گردهمایی سالمندان شهر تهران صبح روز گذشته از با حضور محمدعلی نجفی شهردار مجتبی عبداللهی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، سالاری عضو شورای شهر تهران، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15، عیسی فرهادی فرماندار تهران و شجاع پوریان عضو سابق شورای شهر تهران برگزار شد. منبع :خبرگزاری تسنیم
فاصله شما با تبیان تنها یک کلیک است! در همه شبکههای اجتماعی حاضریم و محتواهای داغ و دسته اول را با بهترین کیفیت در اختیارتان میگذاریم؛ ما را در شبکههای اجتماعی دنیال کنید.