به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، وزیران امور خارجه ایران، عمان و هند در دیداری سهجانبه در نیویورک، راههای گسترش همکاریها بویژه در زمینه انرژی را بررسی کردند. در این دیدار در خصوص مسائل منطقهای و بینالمللی نیز بحث و تبادل نظر شد. این نشست در محل نمایندگی دائم کشور عمان در سازمان ملل و در حاشیه برگزاری هفتاد و دومین مجمع عمومی این نهاد بینالمللی برگزار شد. منبع: ایسنا