کیفیت هوای تهران باردیگر در شرایط قرمز قرار گرفت
بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران میزان غلظت آلاینده ها امروز 11 واحد افزایش داشته است و غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح عدد 156 را نشان می دهد که نشان دهنده شرایط ناسالم و قرمز هوای تهران است.
بخش اجتماعی تبیان
بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران میزان غلظت آلاینده ها امروز 11 واحد افزایش داشته است و غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح عدد 156 را نشان می دهد که نشان دهنده شرایط ناسالم و قرمز هوای تهران است.
همچنین ایستگاه های فرمانداری شهرری با شاخص 209، شهرداری منطقه چهار و شادآباد با شاخص 183 بیشترین میزان غلظت آلاینده ها را دارند و اولین مناطق آلوده شهر تهران محسوب می شوند.
اما ایستگاه های دانشگاه شهیدبهشتی، اقدسیه و پونک با شاخص های 111، 119 و 126 کمترین آلودگی هوا را در این مدت داشته اند.
امروز چهاردهمین روز پاییزی و هشتمین روز متوالی است که مردم تهران در هوای ناسالم نفس می کشند و تعطیلی مهدهای کودک و مدارس هم نتوانسته است تأثیری بر کاهش میزان آلاینده ها داشته باشد.
منبع: Fars News Agency