بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران میزان غلظت آلاینده ها امروز 11 واحد افزایش داشته است و غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح عدد 156 را نشان می دهد که نشان دهنده شرایط ناسالم و قرمز هوای تهران است.

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کیفیت هوای تهران باردیگر در شرایط قرمز قرار گرفت
کیفیت هوای تهران باردیگر در شرایط قرمز قرار گرفت بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران میزان غلظت آلاینده ها امروز 11 واحد افزایش داشته است و غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح عدد 156 را نشان می دهد که نشان دهنده شرایط ناسالم و قرمز هوای تهران است. بخش اجتماعی تبیان بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران میزان غلظت آلاینده ها امروز 11 واحد افزایش داشته است و غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح عدد 156 را نشان می دهد که نشان دهنده شرایط ناسالم و قرمز هوای تهران است. همچنین ایستگاه های فرمانداری شهرری با شاخص 209، شهرداری منطقه چهار و شادآباد با شاخص 183 بیشترین میزان غلظت آلاینده ها را دارند و اولین مناطق آلوده شهر تهران محسوب می شوند. اما ایستگاه های دانشگاه شهیدبهشتی، اقدسیه و پونک با شاخص های 111، 119 و 126 کمترین آلودگی هوا را در این مدت داشته اند. امروز چهاردهمین روز پاییزی و هشتمین روز متوالی است که مردم تهران در هوای ناسالم نفس می کشند و تعطیلی مهدهای کودک و مدارس هم نتوانسته است تأثیری بر کاهش میزان آلاینده ها داشته باشد. منبع: Fars News Agency

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها