معصومه حاج حسینی با اشاره به فراخوان اخیر معاونت امور زنان و خانواده گفت: در همان سال های ابتدای حضور مولاوردی در پست معاونت امور زنان و خانواده کاملا مشخص بود که در تمام صحبت های خود به برابری جنسیتی اذعان داشت.

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مسئولان حوزه زنان واژه عدالت جنسیتی را قربانی نکنند
مسئولان حوزه زنان واژه عدالت جنسیتی را قربانی نکنند معصومه حاج حسینی با اشاره به فراخوان اخیر معاونت امور زنان و خانواده گفت: در همان سال های ابتدای حضور مولاوردی در پست معاونت امور زنان و خانواده کاملا مشخص بود که در تمام صحبت های خود به برابری جنسیتی اذعان داشت. بخش اجتماعی تبیان معصومه حاج حسینی با اشاره به فراخوان اخیر معاونت امور زنان و خانواده گفت: در همان سال های ابتدای حضور مولاوردی در پست معاونت امور زنان و خانواده کاملا مشخص بود که در تمام صحبت های خود به برابری جنسیتی اذعان داشت حتی در مواردی که از عدالت جنسیتی استفاده می کرد برآمد و نتیجه ای که می شد از اظهار نظرهای مختلف او دریافت کرد همان برابری جنسیتی و همان خواسته جوامع غربی بود. وی ادامه داد: امروز نیز این بازی را دوباره آغاز کرده اند و با اینکه در هدف 5 به صراحت برابری جنسیتی آمده است اما در فراخوان امور زنان آن واژه را به عدالت جنسیتی تغییر داده اند و این نشان می دهد گزارش هایی که قرار است تهیه شود حتما با همان رویکرد جوامع غربی است و در همان قالبی است که از آنها خواسته شده است. حاج حسینی تصریح کرد: این بازی با کلمات قربانی کردن واژه عدالت جنسیتی است. منبع: Fars News Agency

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها