روابط عمومی ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند
هادی تمهیدی معاون سیاسی فرماندار پاکدشت گفت: با شعاری که مقام معظم رهبری برای سال 95 انتخاب کردند، کار بزرگی بر دوش روابط عمومی ها قرار گرفته و وظیفه شما را سنگین تر می کند.
هومن بهلولی- روابط عمومی
به گزارش روابط عمومی، تمهیدی،معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت در دیدار نوروزی هیئت ریسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان پاکدشت که با حضور اعضای هیئت ریسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها شهرستان رضا خانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ، فرامرز مولایی معاون فرهنگی اجتماعی و مسئول روابط عمومی شهرداری پاکدشت ، عبدلحسین پازوکی معاون فرهنگی اجتماعی و مسئول روابط عمومی شهرداری شریف آباد، موسی پهلوانی مشاورشهردارو مسئول روابط عمومی شهرداری فرون آباد ، هاشمی مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی اداره گاز شهرستان و محمدی مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی اداره برق شهرستان در محل دفتر معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری برگزار شد گفت: دولت یازدهم در سال گذشته با تلاش زیاد علی رغم موانع داخلی و خارجی توانست موضوع برجام را به سرانجام برساند. وی ضمن اشاره به موانع پیش روی تیم مذاکره کننده هسته ایی در راه رسیدن به توافق در داخل و خارج از کشور گفت: در نهایت با تدبیرتیم مذاکره کننده هسته ای موضوع تحریم های ناجوانمردانه که طی 12 سال شکل گرفته بود رفع شد. معاون فرماندار پاکدشت دو اتفاق تحقق " برجام" و برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه را دو رویداد مهم در سال 94 برشمرد و افزود: از زحمات همه دست اندرکاران در برگزاری انتخابات سال گذشته تشکر می کنیم. تمهیدی تصریح کرد: با شعاری که مقام معظم رهبری برای سال 95 انتخاب کردند، کار بزرگی بر دوش روابط عمومی ها قرار گرفته و وظیفه شما را سنگین تر می کند. وی با تاکید براینکه روابط عمومی ها حلقه ارتباطی بین دولت و ملت هستند عنوان کرد: حساسیت کار روابط عمومی ها از یک قائم مقام اداره و معاون بیشتر است زیرا یک مسئول روابط عمومی باید در تنظیم برنامه های سازمان، اعلام سیاست های دستگاه، شناسائی نقاط ضعف و قوت دستگاه اجرایی، برقراری ارتباط مردم با و مدیر جمع آوری و احصاء مشکلات و انعکاس آن به مدیر نقش بسزایی دارند. وی با اشاره به تهیه و تنظیم کتابچه راهنمای مسافرین نوروزی که با همکاری فرمانداری و شهرداریها صورت گرفت گفت: کارهای جمعی و ستادی نمود بیشتری دارد و یک نمونه از اقتصاد مقاومتی است. به گفته تمهیدی؛لازم است همه دستگاه ها اهداف اقتصاد مقاومتی را در سیستم خود مشخص نمود و آن را در قالب یک طرح با همکاری فرمانداری عملیاتی نمایند. وی در پایان ضمن گلایه از عدم انعکاس اخبار اقدامات دولت در رسانه ها و مظلومیت دولت در این حوزه گفت : روابط عمومی ها در این راستا باید تلاش کنند تا مردم از اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید با خبر شوند. در این جلسه ابتدا رضا خانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی به ارائه گزارشی از اقدامات شورای هماهنگی روابط عمومی ها در یکسال گذشته شهرستان پرداختند و الویتهای کاری سال 1395 را نیز بیان کرد و سپس هریک از اعضای هیت ریسه شورای هماهنگی مطالب و نکته نظرات خود را ارائه کردند.