فعالان قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند

یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
فعالان قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند
فعالان قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان، ۱۰۰ نفر از قاریان و خادمین قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند. به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار مهر ، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از فعالان عرصه قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از قرآن و مفاهیم و مبانی قرآنی نقش بسیار مهمی در موفقیت جامعه ما خواهد داشت. سردار فتح‌الله جمیری با اشاره به اینکه قرآن زمینه نجات بشریت را از گمراهی فراهم می‌سازد، خاطرنشان کرد: مسیر اسلام و تعالیم قرآنی با پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران اسلامی همواره شد. وی اضافه کرد: در استان بوشهر با تلاش‌های صورت گرفته شاهد اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی هستیم و فعالان قرآنی این استان در سطح کشور پیشتاز هستند. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این آین اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است. حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اضافه کرد: چهره‌های برجسته قرآنی نیز به تبع همین فعالیت‌های قرآنی در سرتاسر ایران اسلامی رشد کرده و کارهای خوبی صورت گرفته است. لازم به ذکر است که در این مراسم، عباس هاشمی از بوشهر و قاسم مقدمی از اهواز از قاریان بین‌المللی کشور به تلاوت قرآن پرداختند. همچنین ۱۰۰ نفر از قاریان و خادمین قرآنی استان بوشهر در این مراسم تجلیل شدند. خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها