کاهش تراکم دانش آموزی در مدارس دولتی استان اردبیل
رییس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان اردبیل از کاهش تراکم دانش آموزی در مدارس دولتی این استان خبر داد.
محرم شایقی به تفاهم نامه بسته حمایتی آموزش و پرورش استان با سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت اشاره کرد و افزود: این طرح علاوه بر حمایت از مدارس غیردولتی در قالب تکمیل ظرفیت خالی موجب کاهش تراکم کلاسی مدارس دولتی نیز شده است.
وی با بیان این که دانش آموزان مازاد بر تراکم مدارس دولتی به مدارس غیردولتی که از نظر فضا و وضغیت آموزشی و پرورشی مناسب هستند انتقال می یابند گفت: آموزش و پرورش از محل این طرح حدود دو میلیارد ریال شهریه پرداخت خواهد کرد.
وی اظهار کرد: مدارس غیردولتی حق دریافت هیچ گونه مبلغی از دانش آموزان مشمول طرح را ندارند و دانش آموزان مشمول طرح در تمام کلاس ها از جمله فوق برنامه مدارس بدون پرداخت شهریه شرکت خواهند کرد.
منبع: خبرگزاری ایرنا
بخش سفیران تبیان