آشوراده تا سالهای پیش امکاناتی را دارا بود اما از سال ۱۳۷۲ به علت بالا آمدن سطح آب دریای خزر و رخ دادن سیل، مردم جزیره آنجا را ترک کردند.
آشوراده تا سالهای پیش امکاناتی را دارا بود اما از سال ۱۳۷۲ به علت بالا آمدن سطح آب دریای خزر و رخ دادن سیل، مردم جزیره آنجا را ترک کردند.