باشگاه کاربران سایت تبیان در مقالی اینترنتی با عنوان «فقط که بچه‌ها قهر نمی‌کنند!» به بررسی ابعاد و تبعات این پدیده اجتماعی فراگیر پرداخته است.

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
تبیان درباره قهر کردن توضیح می دهد
تبیان درباره قهر کردن توضیح می دهد باشگاه کاربران سایت تبیان در مقالی اینترنتی با عنوان «فقط که بچه‌ها قهر نمی‌کنند!» به بررسی ابعاد و تبعات این پدیده اجتماعی فراگیر پرداخته است. به گزارش روابط عمومی، قهر کردن یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که تقریباً همه آدم‌ها تجربه کرده‌اند. قهرهایی که همیشه به آشتی ختم نشده است و توانسته رابطه چندین ساله بین دو نفر را به طور کلی خراب کند. چرا قهر می‌کنیم؟!، چه كسانی بیشتر قهر می‌کنند؟!، آیا قهر خوب است؟!، به آشتی هم فکر كنید، ببخشید، غرور را کنار بگذارید، توقعات خود را كم كنید و هدیه بخرید، عناوین سرفصل های این مقاله را تشکیل می دهند. در بخشی از متن این مقاله آمده است: «اگر طرف مقابل شما به هر دلیلی باعث ناراحتی و رنجش شما شده است، سعی كنید او را ببخشید و گذشت کنید. بخشش و گذشت، اولین گام در آشتی کردن است.» مقاله اینترنتی «فقط که بچه‌ها قهر نمی‌کنند!» توسط کاربران باشگاه کاربران تبیان تهیه شده است. تهیه و تنظیم: هومن بهلولی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها