دوره آموزشی مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان قدس، امروز (یکشنبه) در سالن اجتماعات شهرداری قدس برگزار شد.

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
دوره آموزشی ویژه روابط عمومی ها در شهرستان قدس برگزار شد
دوره آموزشی ویژه روابط عمومی ها در شهرستان قدس برگزار شد دوره آموزشی مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان قدس، امروز (یکشنبه) در سالن اجتماعات شهرداری قدس برگزار شد. دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس در حاشیه این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: مسوولان روابط عمومی های بیش از 42 دستگاه و نهاد در این دوره حضور دارند تا راهکارهای مناسب را برای ارایه اطلاعات و عملکردها و تعامل مناسب با رسانه ها توسط استادان برجسته فرا گیرند. ثˆامین باباییثˆ نحوه تعامل و همکاری با رسانه ها، آشنایی بیشتر با آخرین روش های کاری در این حوزه، برقراری ارتباط مناسب بین روابط عمومی ها، استفاده از تجهیزات و امکانات و بهره گیری بهتر از فضاهای مجازی و سایبری را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی ذکر کرد. وی، ایجاد بسترهای مناسب برای حفظ وحدت رویه در فعالیت های حوزه روابط عمومی را مهمترین ویژگی این دوره ذکر کرد و گفت: تلاش می شود با برگزاری این دوره ها گام های موثری در همسان سازی و یکپارچه کردن شرح وظایف و انجام فعالیت های این مجموعه ها برداشته شود. بابایی با تاکید بر لزوم همکاری مناسب روابط عمومی ها با رسانه ها افزود: این مجموعه ها باید از ظرفیت و توانمندی های رسانه ها برای ارایه فعالیت ها و عملکردها، بهره های بیشتری ببرند. وی، اطلاع رسانی صحیح و به موقع، بیان عملکردها و اقدام ها و در نهایت تنویر افکار عمومی را از مهمترین وظایف روابط عمومی ها بیان کرد و افزود: رسانه در این زمینه می توانند بازوان قوی و موثر روابط عمومی ها باشند. دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های قدس با بیان اینکه این دومین دوره آموزشی برای روابط عمومی های شهرستان در سال جاری است، اضافه کرد: برنامه ریزی برای برگزاری دوره های تخصصی در سال آینده انجام شده است. منبع: پیام روابط عمومی تنظیم: هومن بهلولی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها