دانش آموزان نیشابوری مقامهای دوم و سوم جشنواره خوارزمی کشور را از آن خود کردند.

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
کسب دو مقام برتر جشنواره ی خوارزمی توسط دانش آموزان نیشابوری
کسب دو مقام برتر جشنواره ی خوارزمی توسط دانش آموزان نیشابوری دانش آموزان نیشابوری مقامهای دوم و سوم جشنواره خوارزمی کشور را از آن خود کردند. محمد تقی فخریان، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم استقبال از این اقتخار آفرینان گفت: ما همیشه شاهد افتخارات دانش آموزان نیشابور بوده ایم و در بیشتر مسابقات مقامهای برتر متعلق به دانش آموزان نیشابوری بوده است. شورای آموزش و پرورش نیشابور در نظر دارد با برنامه‌ریزی آموزشی در راه تدوام کسب موفقیت‌های گذشته دانش‌آموزان شهرستان، آنان را برای سال آتی و کسب موفقیت‌های بیشتر حمایت و آماده نماید. هادی صیادی، کارشناس مسئول فنی و حرفه ای آموزش و پرورش در تائید این خبر گفت: دو نفر از دانش آموزان خوش ذوق و با استعداد نیشابور به نامهای افسانه صدیقی در رشته قلم زنی از هنرستان کوشا مقام دوم کشور و عارفه عارفی پور در مسابقات داستان کوتاه از دبیرستان شاهد ولیعصر (عج) مقام سوم کشور را از آن خود کردند. صیادی در پایان خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش نیشابور در نظر دارد با برنامه‌ریزی آموزشی در راه تدوام کسب موفقیت‌های گذشته دانش‌آموزان شهرستان، آنان را برای سال آتی و کسب موفقیت‌های بیشتر حمایت و آماده نماید. منبع : خبرگزاری پانا بخش سفیران تبیان

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها