از خاك روی سنگهای روضه عرش درجه گرفتم ...

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
خاک آستان
شفایافتگان / خاك آستان روزی به حضرت ثامن الائمه(ع) عرض کردم و عرض حال کردم و از خاك روی سنگهای روضه عرش درجه گرفتم و برپای خود و مواضع درد مالیدم، فورا درد زائل گردید. مرحوم محدث بیرجندی علامه حاج شیخ محمدباقر بن محمدحسن قائنی در کتاب کبریت احمر فرمود : در سفریکه مشرف شدم بزیارت حضرت رضا(ع ) پای احقر چند شبانه روز چنان بشدت درد گرفت که خواب را از من گرفته بود و از شدت درد ، بدن این ضعیف مرتعش می شد (می لرزید) و این درد و حال خود را از کسان خود پنهان می داشتم که اسباب ناراحتی آنها نشود و بر آن صبر می کردم، با آنکه طاقت صبر نداشتم . روزی به حضرت ثامن الائمه(ع) عرض کردم و عرض حال کردم و از خاك روی سنگهای روضه عرش درجه گرفتم و برپای خود و مواضع درد مالیدم، فورا درد زائل گردید و استراحت یافتم و الحمدلله بعد هم عود نکرد و این معجزه باهره را خود مشاهده کردم از برکت آن حرم مطهر. منبع: مرکز اسناد آستان قدس بخش حریم رضوی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها