اوّلي: ببخشيد ساعت چند است؟ دوّمي: ساعتم خوابيده است! اوّلي: پس بيدارش نکن؛ از يک نفر ديگر مي پرسم!

یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۰
لطیفه های خوشمزه
لطیفه های خوشمزه اوّلی: ببخشید ساعت چند است؟ دوّمی: ساعتم خوابیده است! اوّلی: پس بیدارش نکن؛ از یک نفر دیگر می پرسم! معلّم: کدام حیوان است که به انسان علاقه ی زیادی دارد؟ دانش آموز: اجازه آقا؟ گرگ گرسنه! اولی : چرا لک لک هنگام خواب یک پایش را بالا می گیرد؟ دومی : چون اگر هر دو پایش را بالا بگیرد ،می افتد. درس علوم معلم در کلاس علوم از دانش آموزی پرسید: با دیدن عکس پای این حیوان، نام حیوان را بگو. دانش آموز هر چه به عکس نگاه کرد، نتوانست پاسخ بدهد. معلّم گفت: بگو اسمت چیه تا برایت یک صفر بگذارم. دانش آموز پایش را از کفش در آورد و گفت: خوب شما هم از روی پای من بگویید اسمم چیه! فعالیت زیاد اولی: نمی دانم چرا ریش های من سفید شده است اما موهایم مشکی است؟ دومی: برای اینکه تو از چانه ات بیش تر کار کشیده ای تا مغزت بخش کودک و نوجوان تبیان منبع:سایت آل بیت ع مطالب مرتبط: لطیفه های کوچولو موچولو خنده های یواشکی لطیفه های کوچولو لطیفه های بامزه لطیفه قهقه ی شادی

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها