وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: افزایش شمار کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش شمار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی، سید محمد حسینی امروز در نشستی خبری گفت: شمار کانون های فرهنگی و هنری مساجد از مرز9200 کانون گذشته که این موضوع نشان دهنده افزایش7000 کانون در دولت های نهم و دهم است. وی افزود: سال آینده قرار است در کنار توجه به مساجد؛ کانون های فرهنگی و هنری مساجد را نیز در روستاها فعال کنیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: تقویت بخش های نرم افزاری و رونق بخشی به مشارکت مردم از جمله این فعالیت هاست. حسینی با اشاره به این که در سفرهای استانی چند محور برای حمایت از مساجد قرار داده شده است، گفت: با توجه به تعداد مساجد؛ بسیاری از استان ها با کمبود امام جماعت مواجه هستند و ما از دستگاه های مختلف انتظار داریم که علمای بزرگوار را به این مراکز اعزام کنند. تنظیم: هومن بهلولی