سردار طلایی : آسیبهای اجتماعی موجود در جامعه قابل حل است
خبرگزاری ایرناسردار "مرتضی طلایی " فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت : آسیبهای اجتماعی موجود در جامعه قابل حل بوده و نباید اجازه دهیم به مرز بحران نزدیك شود.وی در حاشیه همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی كه در منطقه یك آموزش و پرورش تهران برگزارشد افزود: بیشترین قشر آسیبپذیر جوانان و نوجوانان هستند اما معتقدم بیشترین آسیبها را در بزرگسالان داریم زیرا این افراد نوع آموزش و شناساندن آسیبها را به جوانان و نوجوانان نمیدانند.سردار طلایی اضافه كرد: باید از ظرفیتهای دینی بهره برد و به جامعه محبت و مهربانی آموزش داد زیرا بدون شك همه آسیبهای اجتماعی در برابر ارزشهای دینی ناچیز هستند.فرمانده پلیس تهران با بیان اینكه نباید در جامعه به دنبال ایجاد توقع بود، اظهار داشت : مردم به عدالت اجتماعی نیاز دارند و ما باید این موضوع را در جامعه تعریف و تامین كنیم.وی تصریح كرد: عدالت اجتماعی فقط بار اقتصادی ندارد بلكه بار فرهنگی و اجتماعی هم به همراه دارد.سردار طلایی خاطر نشان كرد: وظیفه پلیس مانند سایر نهادها و سازمانهای اجتماعی در مرحله اول تولید امنیت اجتماعی است اما اگر به ماموریت پلیس توجه كنیم وظیفه آن نگهداشت نظم و امنیت اجتماعی است.فرمانده پلیس تهران تاكید كرد: پلیس وظیفه دارد با آن بخش از انحرافها و آشفتگیها كه امنیت اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی را هدف قرار داده است، به صورت ریشهای، برنامه ریزی و سازماندهی شده، مقابله كند.وی گفت: پلیس را نباید وارد هر موضوعی كرد زیرا در این صورت جواب مثبت نمیگیریم.روابط عمومی موسسه تبیان



