عکس یادگاری با برادر خامنه ای گروه فرهنگ پایداری: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است برای یادآوری دست آوردهای هشت سال دفاع مقدس اما آن چه که به این روزها نورانیت خاصی می بخشد یادآوری خاطرات شهدا است. فارس عکسی از شهید احمد بیابانی را روی خروجی خود قرار داده که دیدنش خالی از لطف نیست و درباره شهید بیابانی نوشته : احمد از داش مشتی های شاب العظیم (حوالی حرم حضرت عبدالعظیم) بود. از آن لوطی هایی كه امروز خیلی كمتر از آنها می بینیم. هر كس اگر مورد ظلم و ستمی واقع می شد از احمد كمك می خواست. چهره جالبی داشت، موهای فرفری بلند، صورت تراشیده با سبیل های مشكی به همراه دستمال ابریشمی. خلاصه یك محل بود و یك احمد. اصلا دنبال سیاست نبود شاید هم بهتر بگویم اصلا نمی دانست سیاست را با چه حروفی می نویسند. ماهها از انقلاب گذشته بود، یك روز در خیابان داشتم با این ساز مان خلقی ها در مورد امام خمینی بحث می كردم. كار بالا گرفت و صحبت داغ شده بود، احساس خطر می كردم كه یك لحظه، آدم هیكلی با ریش های بلند و موهای فری از راه رسید و نجاتم داد. خوب كه به چهره اش خیره شدم چهره اش آشنا آمد « احمد» بود. كلی عوض شده بود . بهش گفتم احمد این چه قیافه ایس. در جواب گفت : امام خمینی كاری كرد كه من دوباره متولد شوم. سال ها بعد در جنگ شهید شد و نام كوچه ای كه منزلشان بود را گذاشتند: كوچه «شهید احمد بیابانی». چند ماه پیش كه مادرش به رحمت خدا رفت، برای تسلیت به منزلشان رفتم، این تصویر را بر روی طاقچه خانه شان دیدم. شهید احمد بیابانی در كنار مقام معظم رهبری. این تصویر متعلق به سال های ابتدایی دفاع مقدس است كه مربوط به دیدار مقام معظم رهبری از جبهه های جنگ است، در كنار ایشان شهید «احمد بیابانی» دیده می شوند. گروه فرهنگ پایداری تبیان