یه روز دو تا تنبل میرن بانک میزنن، اولی میگه بیا پولا رو بشمریم. دومی میگه: ولش كن فردا رادیو میگه

سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۰
فقط بخندید!!!
فقط بخندید!!! یه روز دو تا تنبل میرن بانک میزنن، اولی میگه بیا پولا رو بشمریم. دومی میگه: ولش كن فردا رادیو میگه! ======================= آقای فراموشکار میره دكترمیگه آقای دكترمن فراموشی گرفته ام. دكتر میگه: چندوقته این بیماری رو دارین؟ آقای فراموشکار میگه: كدوم بیماری؟ ======================== پسر مهربان داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میكرده، بهش میگن چرا گریه میكنی؟ میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلكی لال بوده! ========================= یه پسره به دوستش میگه: بیا بریم دریا. دوستش میگه: نه اگه غرقشم مامانم منو میكشه! ======================== طرف جلوی یک عابر بانک ایستاده بود و التماس می‌کرد: تو می‌تونی دو میلیون تومان به من قرض بدی، می دونم که داری، کمکم کن، به خدا بهت بر می گردونم! ======================== پدر پسرشو میفرسته دانشکده افسری، دوستاش بهش میگن: درس پسرت که خیلی خوبه بود، بهتر بود میگذاشتی دکتر یا مهندس بشه؟ پدر میگه: نه، آخه میخوام وقتی درسش تموم شد باهم کلانتری باز کنیم! ============================ قاضی: چرا با سر زدی توی صورت دوستت؟ متهم: جناب قاضی! خودش می‌خواست، هر وقت من را می‌دید،می‌گفت یک سری به ما بزن! بخش کودک و نوجوان تبیان مطالب مرتبط: زنگ خنده خنده بازار لطیفه‌های بانمک بگو و بخند بفرمایید خنده لب های خندون

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها