سال ۹۲ به دیدار روحانی رفتم و گزارشی از موجودی انبار کالاهای اساسی دادم که اوضاع خوبه و به تعداد کافی جنس هست. روحانی هم خوشحال شد و خیلی تشکر کرد. اما چند ماه بعد در یک سخنرانی گفت انبارهای خالی تحویل گرفته تا به جامعه بگه به مذاکره نیاز داریم.

یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
افشاگری وزیر اسبق صمت درباره ذخایر کالا که تحویل دولت روحانی شد

پربازدیدها

پربحث‌ها