۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۳
کد خبر 12497190

همزمان با دوازدهم ماه محرم، سالروز سوم شهادت حضرت امام حسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع)، پیش از ظهر امروز (شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵) مراسم عزاداری دسته بنی‌اسد با حضور گسترده مردم عزادار تهران برگزار شد؛ این آیین از میدان قیام آغاز و پس از عبور از خیابان ری و سه‌راه امین‌حضور به سمت چهارراه سرچشمه ادامه یافت. منبع: تابناک عکس: علی هدایتی

پیام شما به ما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha