افکار امام مبنای مدیریت احمدی نژاد احمدی نژاد مدیران ارشد را از پشت میز به صحنه عملیاتی آورد كریم عابدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: دولت نهم بابهای جدیدی را در مدیریت اجرایی كشور باز كرد و برای اولین بار در دور افتاده ترین مناطق كشور حضور یافت و مشكلات ساكنان این مناطق را از نزدیك مورد بررسی قرار داد و متولی رفع مشكلات آنها شد. عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی دولت را قابل تقدیر دانست و گفت: در ابتدا برای كسی قابل باور نبود كه دولت بتواند در طول 3 یا 4 سال به تمام استان های كشور یك یا دو بار سفر كند و هیئت دولت خود در صحنه عملیاتی حضور مستقیم داشته باشد. وی افزود: تاكنون بیش از 80 در صد از مصوبات سفرهای استانی دور اول سفرهای استانی ریاست جمهور اجرا شده است و اگر كسی بخواهد عملكرد دولت را مورد بررسی قرار دهد باید وارد دور افتاده ترین مناطق كشور شود تا تغییرات آن مناطق را مشاهده كند. در ابتدا برای كسی قابل باور نبود كه دولت بتواند در طول 3 یا 4 سال به تمام استان های كشور یك یا دو بار سفر كند عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی نژاد مدیریت خود را بر مبنای افكار امام (ره) گسترش داده و باید وی را فردی ولایت مدار و پیرو خط امام دانست چون نظر حضرت امام (ره) هم بر محرومین و مستضعفان معطوف بود. وی سیاست خارجی دولت نهم را یكی دیگر از نكات مثبت این دولت دانست و گفت: مقبولیت ما در جهان در زمان دولت نهم به دو برابر افزایش پیدا كرده است و اجلاس دوربان در ژنو نمونه ای از حضور مقتدرانه ایران در عرصه بین المللی بود كه از اثرات آن به تكاپو افتادن لابیهای صهیونیستی در جهان برای جمع كردن آبروی از دست رفته خود بودند. عابدی در پایان عملكرد اقتصادی دولت نهم را مثبت ارزیابی كرد و گفت: در این دوره ما دیگر شاهد خبرهای مكرر از رشوه گیریها و تبانی در سیستم اداری نبودیم و همچنین دولت توانست با مدیریت صحیح خشكسالیها و سرما زدگیهای چند سال اخیر را پشت سر بگذارد. برای دیدن اخبار و اطلاعات و تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید. تنظیم برای تبیان: عطااالله باباپور