جرج بوش رئيس‌جمهور آمريكا كه با نگاهي به 8 سال رياست‌جمهوري خود دو جنگ عراق و افغانستان را خونين‌ترين مراحل رياست خود مي‌بيند در اين مصاحبه تصريح كرد به خوبي درك مي‌كند كه انساني است كه غرق گناه است و از خدا مي‌خواهد كه او را ببخشد.

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
خدایا مرا ببخش!
خدایا مرا ببخش! به گزارش فارس، "جرج بوش" كه به اذعان بسیاری از كارشناسان و بسیاری از نظرسنجی‌ها بدترین رئیس‌جمهور آمریكا از ابتدا تاكنون است در مصاحبه‌ای با سازمان تاریخ‌نگاری صوتی آمریكا "استوری كر" تصریح كرد، دوست دارد مردم جهان از او در مقام كسی یاد كنند كه 50 میلیون انسان را آزاد كرده و در تحقق صلح یاری كرده است. بنا بر گزارش خبرگزاری مصری «الشرق الاوسط»، رئیس جمهور آمریكا در مصاحبه‌ای با سازمان "استوری كر" كه این مصاحبه را "دورو بوش" خواهر جرج بوش به نمایندگی از سازمان مذكور با برادر خود انجام داده است، گفت "پس از رسیدن به منصب ریاست‌جمهوری آمریكا، عادت كرده است هر روز به انجیل مراجعه كند زیرا آرامش را در ایمان یافته است و ایمان نیز به انسان قدرت می‌بخشد". جرج بوش رئیس‌جمهور آمریكا كه با نگاهی به 8 سال ریاست‌جمهوری خود دو جنگ عراق و افغانستان را خونین‌ترین مراحل ریاست خود می‌بیند در این مصاحبه تصریح كرد "به خوبی درك می‌كند كه انسانی است كه غرق گناه است و از خدا می‌خواهد كه او را ببخشد". بنابراین باید خدا را سپاس گفت كه جرج بوش، "عشق بی‌دریغ" را از پدر خود به ارث برده است زیرا اگر چیزی غیر از آن به او رسیده بود آنگاه خدا می‌دانست چه بر روزگار مردم جهان به ویژه مردم خاورمیانه می‌آمد! بنا بر این گزارش، بوش در این مصاحبه ادعا كرده است ((آنچه از پدرش به ارث برده است «عشق بی‌ دریغ» است كه به واسطه آن توانسته است در دنیای سیاست فعال باشد بی‌آنكه اصول خود را زیر پا بگذارد)). خبرگزاری الشرق الاوسط در گزارش خود به نقل از موسسه تاریخ‌ نگار "استوری كر" افزود: جرج بوش در این مصاحبه همكاران خود را در جهان سیاست به پایبندی به ایمان و عقیده در سطحی كلی سفارش می‌كند. چهل و سومین رئیس‌جمهور آمریكا كه به دلیل عملكرد 8 ساله خود در جنگ‌افروزی و حمایت سرسختانه خود از رژیم‌صهیونیستی در نوع خود بی‌نظیر است تصریح كرده است كه "وی هیچ‌گاه روح خود را به دنیای سیاست نفروخته است و كاخ سفید را با همان اصول و عقایدی ترك خواهد كرد كه با همان عقاید پا به آنجا گذاشته بود". جرج بوش در این مصاحبه مدعی شده است كه "وی مردم را برای اینكه به یكدیگر خدمت كنند، بسیج كرده و مبارزه با بیماری ایدز و مالاریا را در مناطقی مانند آفریقا رهبری كرده است. جرج بوش در تاریخ 20 ژانویه پست ریاست‌جمهوری آمریكا را با تمام بدبختی‌ها و مصیبت‌های به جا گذاشته در 8 سال ریاست‌جمهوری خود در آمریكا و جهان به "باراك اوباما" كه در انتخابات ریاست‌جمهوری 4 نوامبر گذشته به پیروزی رسید، تحویل خواهد داد و به تاریخ خواهد پیوست.

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها