اميرحسين كاظمي، دانش آموز پايه دوم ابتدايي مدرسه ظهور آفتاب ديپلم افتخار سيزدهمين جشنواره بين‌المللي نقاشي گالري‌ كارهاي هنر جوانان و مجله دنياي هنر اسلوني (2008) را كسب كرد ...

سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
افتخار آفريني كودك ايراني در مسابقه نقاشي اسلووني
افتخار آفرینی كودك ایرانی در مسابقه نقاشی اسلوونی امیرحسین كاظمی، دانش آموز پایه دوم ابتدایی مدرسه ظهور آفتاب دیپلم افتخار سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نقاشی گالری‌ كارهای هنر جوانان و مجله دنیای هنر اسلونی (2008) را كسب كرد. به گزارش واحد خبر حوزه هنری، این مسابقه با موضوع «من و مردمان سرزمین من» با شركت نوجوانانی از بیش از چهل كشور جهان و ده هزار اثر نقاشی برگزار شد و دانش‌آموز ایرانی با الهام از آثار تجسمی تخت جمشید و ذهنیات درونی خود از سرزمین ایران، اثرش را ارایه كرد. امیرحسین كاظمی در سال گذشته نیز دیپلم افتخار و مدال نقره مسابقه نقاشی روز جهانی مبارزه با فقر را از سازمان ملل متحد و دیپلم افتخار مسابقه نقاشی روز جهانی صلح را از مدرسه مونتوسری هند و یونسكو از آن خود كرده است. منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پربازدیدها

پربحث‌ها