از سال آينده انجام ميشود؛
نام نويسي اينترنتي حوزههاي علميه خواهران سراسر كشور

مدير پذيرش مركز مديريت حوزههاي علميه خواهران از نام نويسي اينترنتي حوزه هاي علميه خواهران سراسر كشور از سال آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري رسا، حجت الاسلام محسن محدث، مدير پذيرش مركز مديريت حوزههاي علميه خواهران، روز يكشنبه، پنجم اسفند ماه در مراسم رونمايي از سامانه نرم افزاري مديريت جامع آموزشي اين مركز در قم، گفت: با توجه به حجم گسترده بانوان براي نام نويسي در حوزههاي علميه خواهران اين نرم افزار بار سنگيني را از دوش پذيرش برداشته و تمامي مدارس علميه ميتوانند از اين طريق مراحل نام نويسي و پذيرش حتي صدور كارت را خودشان انجام دهند.
وي با بيان اين كه در سالهاي گذشته استقبال بانوان براي نام نويسي در حوزههاي علميه خواهران افزايش داشته است، افزود: در سال گذشته بيش از چهل هزار داوطلب در حوزههاي علميه خواهران نام نويسي كردند كه ما از سال 83 برنامهاي را طراحي كرده بوديم كه از آن طريق نام نويسي صورت ميگرفت، ولي مدت طولاني وقت ميبرد، اما با تدوين و طراحي اين سامانه امرو پذيرش به مناطق مديريتي حوزههاي علميه خواهران واگذار شده است.
حجت الاسلام محدث تصريح كرد: با توجه به راه اندازي اين سامانه كه در سال آينده نام نويسي داوطلبان از طريق اينترنت و اينترانت امكان پذير خواهد بود، مركز مديريت تنها نقش نظارتي بر اجراي مسائل پذيرش خواهد داشت و تا حدودي تمركززدايي خواهد شد.


