«خانواده مارتینی» بعد از توقف یكساله نوروز روی آنتن میرود؛ محمد حسامپور: برای كاهش فشار بر دوبله پخش متوقف شد سری دوم و سوم «خانوادهی دكتر مارتینی» خریداری شده و درحال حاضر در مرحلهی ترجمه است و احتمالاً از نوروز 87 روی آنتن شبكه تهران میرود؛ البته تولید این سریال در شبكهی «رای» ایتالیا همچنان ادامه دارد. مدیر گروه تأمین برنامه شبكه تهران با اعلام خبر بالا در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، دربارهی توقف پخش سریال خارجی خانوادهی «دكتر مارتینی» گفت: ساختار این سریال برای پخش هر شبی طراحی شده است؛ بنابراین تلاش كردیم «خانوادهی دكتر مارتینی» را هر شب پخش كنیم؛ این در حالیست كه پیش از این تجربهی پخش سریال خارجی را به صورت هر شبی نداشتیم. محمد حسامپور با اشاره به دوبله این سریال اظهار كرد: فاصلهی بین دوبله و پخش این سریال خیلی كم بود. از سوی دیگر «خانوادهی دكتر مارتینی» همانند «رابینهود» دنبالهدار بود؛ بنابراین پیشبینی پخش آن به صورت منظم و دقیق مهیا نشد. با فرارسیدن ایام سوگواری محرم و ماه صفر، پخش سریال متوقف و تصمیم گرفته شد تا برای كاهش فشار بر دوبله، كل كار دوبله شود، سپس در جدول پخش قرار گیرد. منبع : ایسنا