انگشتنگاری از شمشیربازان امریكایی

از اعضای تیم شمشیربازی آمریکا كه برای حضور در رقابتهای جهانی وارد جزیره كیش شدند، انگشتنگاری به عمل آمد.
به نقل از فارس، آنها در قبال این رفتار مسئولان ایرانی، اعتراضی نشان ندادند و این واكنش را در برابر رفتار دولت امریكا، مبنی بر انگشتنگاری از ایرانیها دانسته و طبیعی قلمداد كردند.
این تیم بعدازظهر جمعه با 12 شمشیرباز وارد جزیره كیش شد. امریكا كه سال گذشته با 4 نماینده در این مسابقات حضور داشت، علت اعزام این تعداد را برخورد مناسب مسئولان برگزاری در سال گذشته عنوان كرده است.
آنها اعلام كردند كه سال گذشته روزهای بسیار خوبی را در ایران سپری كرده و این بار علاقمندند كه نفرات بیشتری را اعزام كنند كه مورد موافقت مسئولان برگزاری قرار گرفته است.
مسابقات شمشیربازی كلاس A جهان با حضور 29 کشور در جزیره كیش آغاز شده است.


