آغاز نام نويسي حوزه هاي علميه خواهران سراسر كشور

نام نويسي داوطلبان تحصيل در حوزه علميه خواهران سراسر كشور از سيزدهم بهمنماه آغاز و تا سيزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام سيدمهدي حسيني، معاون آموزشي مركز مديريت حوزههاي علميه خواهران سراسر كشور در گفت و گو با خبرگزاري رسا، گفت: نام نويسي داوطلبان تحصيل در حوزه علميه خواهران سراسر كشور از سيزدهم بهمنماه آغاز و تا سيزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وي زمان برگزاري آزمون ورودي حوزههاي علميه خواهران را سوم خرداد ماه سال 87 اعلام كرد و اظهار داشت: از سيزدهم بهمنماه، دواطلبان ميتوانند با مراجعه به مدارس علميه خواهران سراسر كشور دفترچه راهنماي ثبتنام را دريافت نمايند.
حجت الاسلام حسيني، خاطرنشان كرد: اين پذيرش براي دوره عمومي (سطح دو) است كه از ميان دو گروه سيكل و ديپلم پذيرش خواهند شد.
وي همچنين از پذيرش دوره كارشناسي ارشد (سطح سه) خبر داد و افزود: دوره كارشناسي ارشد همزمان با دوره عمومي نام نويسي آن از سيزدهم بهمنماه آغاز و تا سيزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت، ولي هنوز زمان برگزاري آزمون آن اعلام نشده است.
معاون آموزشي مركز مديريت حوزههاي علميه خواهران سراسر كشور، ياد آور شد: پذيرش در دوره كارشناسي ارشد تنها در شانزده مدرسه علميه امكان دارد كه به زودي محل نام نويسي اين دوره به داوطلبين اعلام خواهد شد.
وي اتمام سطح دو حوزه و شركت در آزمون ورودي را از شرايط پذيرش در دوره كارشناسي ارشد اعلام كرد و اظهار داشت: دواطلبين تنها در گرايش فقه و اصول، كلام، تفسير و علوم قرآني و فلسفه اسلامي در دورههاي كارشناسي ارشد ميتوانند نام نويسي نمايند.
گفتني است، هماينك بيش از 250 مدرسه علميه خواهران در سراسر كشور فعال است كه هر سال بيش از پنجهزار نفر را در دوره عمومي حوزه پذيرش مي کنند.


