یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مسئولان استان خراسان شمالی ارتحال آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند
مسئولان استان خراسان شمالی ارتحال آیت الله "واعظ طبسی" را تسلیت گفتند به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت عالم وارسته ومجاهد نستوه آیت الله واعظ طبسی ،یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان وتولیت آستان قدس رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمر با برکت خود را صرف خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی و به ویژه زائرین حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) نمود ،باعث تاثر و تالم گردید. اینجانبان فقدان این عالم بزرگوار را به مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، بیت شریف ایشان وعموم مسلمین به ویژه مردم استان های خراسان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات ورحمت ومغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نمائیم. ....................... پایان پیام/ 187 ایمیل نسخه چاپی نظر اشتراک Twitter Facebook Google+ خبرگزاری اهل بیت (علیهم‌السلام) - ابنا - اخبار شیعیان و تشیع

پربازدیدها

پربحث‌ها