مسئولان استان خراسان شمالی ارتحال آیت الله "واعظ طبسی" را تسلیت گفتند
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری اهلبیت(ع) ـ ابنا ـ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم وارسته ومجاهد نستوه آیت الله واعظ طبسی ،یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان وتولیت آستان قدس رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمر با برکت خود را صرف خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی و به ویژه زائرین حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) نمود ،باعث تاثر و تالم گردید.
اینجانبان فقدان این عالم بزرگوار را به مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، بیت شریف ایشان وعموم مسلمین به ویژه مردم استان های خراسان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات ورحمت ومغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نمائیم.
....................... پایان پیام/ 187
ایمیل
نسخه چاپی
نظر
اشتراک
Twitter
Facebook
Google+
خبرگزاری اهل بیت (علیهمالسلام) - ابنا - اخبار شیعیان و تشیع